ОБРАЗОВАНИЕ EDUCATIONПятница, 17.05.2024, 06:52

Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | Каталог файлов | Регистрация | Вход
Меню сайта

Категории каталога
Сценарій уроку з ЧИТАННЯ [3]
Виховний захід [3]
виховний захід "Калинова осінь"

Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 29

Главная » Файлы » Сценарии уроков » Сценарій уроку з ЧИТАННЯ

Хід уроку читання за творчістю Л.Українки (частина 3)
[ ] 10.02.2009, 01:13

                            

 

 Сторінка 5. Мої улюблені  поезії

 Учні читають твори поетеси

 

 Сторінка 6. “Я маю в серці те, що не вмирає”.

Ці слова Л. Українки є епіграфом , головною думкою на цьому уроці.
 

9       учень .

-         За останні чотири – пять років Леся Українка , перемагаючи біль , створює геніальні твори , серед яких - “Лісова пісня”,”Камінний господар” та інші. Автором мужніх ,сильних творів є слабосила ,хвора жінка.

10  учень.

-         Творчість Лесі Українки багата і різноманітна. Її поезія свідчить про велику любов до рідної землі , вболівання за долю свого народу . Цілу збірку українських пісень, казок ,ігор зібрала поетеса, записала і передала нам у спадщину.

 

 

 

 11  учень.

-         Маленька Леся була така ж , як і ми. Любила бігати лісами і луками, плела віночки, співала пісні, заслуховувалась казками й преказами.

                       … В дитячий любий вік,

                            в далекім ріднім краю,

                            я чула казку . Чула раз,

                            а і досі памятаю.

                            Кохана сторона моя !

                            Далекий рідний краю!

                            Що раз згадаю я тебе

                          То й казку цю згадаю”!                                                                             

 

1)     Звичайно, багато віршів Леся присвятила улюбленій мамі.

Давайте прочитаємо вірш у підручнику

“Вечірня година “ с.44.

а) читання мовчки

б) парами вголос                            

в) знайдіть порівняння

  -  Ніч обгорнула біленькі хати,

Немов маленьких діточок мати…

-         Вітерець весняний тихенько дише,

      немов діток тих до сну колише.

?- Для чого використовує порівняння поетеса ?

(щоб краще передати уявлення  , почуття).

2)     зачитування віршів учнями

 

 

 

 Сторінка 7. Підсумкова.

- Надзвичайно скромною була Леся Українка. Вміла розрадити інших і себе. Незадовго перед смертю, коли ледве могла ходити, потішала і себе : “Що ж , і на лежачих світить Сонце”. Боротьба і праці – таким був зміст життя Лесі Українки.

1 серпня 1913 р. в грузинському місті Сурамі померла Л. Українка – велика поетеса України. Тіло Лесі превезли до Києва і поховали на Байковому кладовищі.

Устами героїні “Лісової пісні” Л. Українка стверджує :

Ні, я жива! Я буду вічно жити!

Я в серці  маю те , що не вмирає !

 

4. Підсумок уроку

-         Творчість якої поетеси ми розглядали сьогодні на уроці ?

-         Які вірші  вам запамятались?

-         (Що) найбільше сподобалось на уроці ?

-         Який вид роботи ?

-          

5. Домашнє завдання: с. 44 - 45 вир.чит., відповіді на запитання

 

6. Оцінювання.    
Література:

1.     Перелісна К.  Вірші для дітей. – Хмельницький: Поділля, 1992.

2.     Савченко О. Розвивай свої здібності. – К.: Освіта,1998

3.     Головко З.Л. Уроки позакласного читання 4 клас. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2005.

4.     Леся Українка Вибрані твори. – К.: Освіта, 1986.

5.     Коваленко Т.М. Життя і творчість Лесі Українки. – Х.: Торсінг,2005

Категория: Сценарій уроку з ЧИТАННЯ | Добавил: education-kiev
Просмотров: 3524 | Загрузок: 0 | Комментарии: 2 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Форма входа

Поиск

Друзья сайта

Статистика


Copyright MyCorp © 2024
Создать бесплатный сайт с uCoz